mladoboleslavskej škodovky budú v budúcich štyroch rokoch tvoriť oficiálnu flotilu Tour de France. V rámci plánu rozvoja predaja na významných európskych trhoch hľadala spoločnosť Škoda Auto spojenie s vrcholným medzinárodným športovým podujatím, ktorým by doplnila veľmi úspešný projekt sponzoringu majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji. Divácka sledovanosť Tour de France je veľmi vysoká, pretože tieto cyklistické preteky sleduje priamo okolo 15 miliónov divákov a približne 2 miliardy divákov sledujú tieto preteky v televízii. Touto sledovanosťou sa Tour de France zaraďuje na 3. miesto na svete, a to za olympijské hry a majstrovstvá sveta vo futbale.
Nové partnerstvo Škoda Auto s najslávnejším cyklistickým pretekom našej planéty vstúpi do plantosti už v tomto ročníku, ktorý sa bude konať v dňoch 3.- 25. júla. Škoda sa stala aj kmotrom bieleho trikotu, ktorý sa udeľuje najlepšiemu juniorovi na Tour de France.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.