nepotrebovali a právom sú na to hrdí. "Je to impozantné," opäť raz sa nechal uniesť emotívny Jean Todt. "Michael bol famózny a Rubens držal druhé miesto aj napriek problémom, ktoré mal počas prvej zastávky v depe. Náš komplet pilot podvozok motor pneumatiky bol excelentný! Bridgestone znova ukázal hodnotu svojej práce, ku ktorej vždy pristupuje metodicky. Výsledok odráža zodpovednosť a odhodlanie každého v zamestnanca tímu Ferrari. Naša sila vychádza z kolektívneho ducha, čo nás zjednocuje. Po fantastickom úvode sezóny však nastáva čas na dôkladnú prípravu pred európskou časťou šampionátu, ktorú rozbieha závod na Imole. Pre nás je to obzvlášť špeciálny pretek, pretože sa jazdí iba niekoľko málo kilometrov od Maranella." Radosť však neskrýval ani Michael Schumacher, ktorý je po šiestom titule evidentne uvoľnenejší."Je to rozprávkový výsledok. V sobotu dopoludnia sme sa trochu trápili, no nakoniec sme stáli v prvom rade a doviezli aj dvojité víťazstvo. Pretek bol ťažký, pretože som musel neustále kontrolovať brzdy a pneumatiky. Hneď v prvej zákrute boli pneumatiky aj brzdy ešte studené a zablokovali sa mi predné kolesá. Potom som mal kvôli tomu vibrácie. V závode som musel stále držať stopu, pretože mimo nej bola trať klzká. Napriek tomu som jazdil na limite alebo tesne pod ním, no stále veľmi čisto. Musím pochváliť organizátorov, že odviedli vynikajúcu prácu, postavili náročnú trať, zabezpečili excelentnú organizáciu, zázemie a vrelo nás privítali." Hoci Brazílčan Rubens Barrichello pred každou sezónou zastrája, že to Michaelovi konečne ukáže, skutočnosť je vždy nakoniec iná a tak je aspoň rád, že je súčasťou neuveriteľnej mašiny na víťazstvá. "Auto bolo rovnako vynikajúce ako v Malajzii," vraví Rubens. "Tých pár kvapiek pred štartom nám veľmi neprospelo, pretože brzdy potrebovali na zahriatie viacej času. Pred štartom som sa musel tiež vysporiadať aj s olejom na trati, ktorý bol po závode historických vozidiel rovno pod mojimi zadnými pneumatikami. Potom, čo ma Michael vybrzdil v prvej zákrute som si myslel, že mu to vrátim. Mal som menej paliva a snažil som sa ho držať. Až do prvej zastávky v depe sa mi to darilo. Potom som mal počas PIT malý problém, keď som si myslel, že už môžem odísť a auto ešte stále stálo na zdviháku. To ma zdržalo a pri výjazde z PIT LINE som takmer zrazil Trulliho. Tím mi potom odporučil, aby som šiel naplno, pre prípad, že by som dostal penalizáciu. Ja som však nemal v úmysle Jarna blokovať (pozn.: preto Brazílčan po pretekoch dostal iba pokutu a nie penalizáciu). Odstup na Michaela sa však aj napriek tomu zväčšoval. Jednoducho som mu nestačil. Zvyšok pretekov som preto odjazdil opatrnejšie, pretože mimo stopu bola trať veľmi klzká." Pre tím Scuderia Ferrari to však i tak bolo už 63 dvojité víťazstvo a znamenalo ďalší prepis historických tabuliek.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.