Mali by ich upozorniť, na prehrešok, akým je:
- značka módneho návrhára na tričká, ktorá zďaleka svieti na hrudníku, tiež textilný štítok s názvom firmy na rukáve saka od obleku.
Pôsobí to nesympaticky a zbohatlícky. Ak má niekto potrebu takto sa vystavovať na obdiv verejnosti, ukazuje namiesto citu pre štýl iba odvahu k trápnosti. Tričko s nápisom nepatrí na telo sezónneho pracovníka firmy s dobrým menom, iba ak na výlet. Tam nevystavuje svoju odvahu k trápnosti.
- vyhrnuté rukávy na saku. Pamätáte sa na začiatok 90-tych rokov, kedy to bol módny výstrelok. Prepožičiaval dojem "pracanta" a veľmi zaneprázdneného podnikateľa. Ak si páni dnes vyhrniete rukávy na drahom bavlnenom saku, vaše okolie to bude chápať tak, že rukávy sú pridlhé a momentálne nemáte čas dať si ich skrátiť.
Darmo, šaty tiež robia človeka.
Autor: som
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.