ročný Antoine Naso a získlai veľkú popularitu. Hudobníci musia prejsť konkurzom a po jeho úspešnom výsledku získajú licenciu na účinkovanie v metre. Z tohto nového spôsobu organizovania koncertov majú hudobníci trojaký úžitok - jednak sa dostanú do povedomia parížskeho publika, ktoré tvoria cestujúci, ich hudbu chodia počúvať aj necestujúci metrom a po tretie agentúry im ponúkajú zmluvy za účinkovanie v klasických koncertných halách nielen vo Francúzsku, ale v celej Európe. Najviac poslucháčov je na stanici metra. Chatelet, kde tradične hrajú latinsko-americké rytmy alebo jazz. V stanici Bastila hrá Japonka Nobukio Matsumyu na japonský brnkací nástroj koto, ktorý patrí do skupiny východoázijských dlhých citár. Podobné vystúpenia chcú organizovať v podzemných železniciach v Rotterdame, Londýne a ďalších krajinách.
Autor: TM/s
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.