ešte iba chystal ekonomický zázrak a málo ľudí disponovalo peniazmi na nové auto, urobil si Norbert Stevenson pred zástupom divákov výbornú reklamu svojpomocne postavenou trojkolkou. Prototyp na robustnom trúbkovom podvozku mal jednovalcový motocyklový motor poháňajúci zadné koleso, vážil 310 kg a dosahoval maximálnu rýchlosť 65 km/h. Hoci vo vtedajšom Nemecku existoval po takýchto vzoroch osobnej dopravy obrovský dopyt, výroba trojkolky sa posunula až na február 1951.
V sériovom vozidlo Fuldamobil N-1 pracoval dvojtaktný motor zdvihového objemu 247 cm3 prvotne určený pre reťazové píly. Jeho najvyšší výkon bol 6,3 kW pri 4200 ot./min. Kvôli zníženiu nákladov a hmotnosti slúžilo drevo a koža ako hlavný materiál karosérie. V lete 1951 Stevenson navrhol Fuldamobil N-2 s karosériou z tepaného hliníka nevyžadujúcou lak, čím vyriešil záľahu sťažností zákazníkov na zlé vlastnosti pôvodnej karosérie. Pohonný agregát tvoril jednovalcový motor Fichtel & Sachs zdvihového objemu 359 cm3 s maximálnym výkonom 7,0 kW. Typ N-2 sa dodával v rokoch 1952-1955. Firma Fuldamobil predala 380 týchto vozidielok továreň NWF (Nordwestdeutscher Fahrzeugbau), ktorá na produkciu modelu N-2 získala licenciu predala 700 kusov. Štvormiestny typ S-2 sa verejnosti predstavil v roku 1957. V lete toho istého roku ho nasledoval typ S-7 odprezentovaný za veľkého záujmu na parížskom autosalóne. Novinka mala laminátovú karosériu príťažlivého tvaru a vzadu dve kolesá tesne vedľa seba. V Nemecku tak išlo stále o trojkolku, na ktorej riadenie stačilo vodičské oprávnenie pre motocykle. Predávala sa veľmi dobre aj vďaka vlastnostiam motora zdvihového objemu 191 cm3 s maximálnym výkonom 7,4 kW pri 5250 ot./min. Na sto kilometrov jazdy potrebovala 4,7 litra paliva a za jednu hodinu dokázala prejsť až 80 kilometrov. D roku 1965 sa zmontovalo 440 kusov typu S-7. Stavebnica vozidla S-7 mala pod názvom Nobel 200 úspech aj vo Veľkej Británii. Pre firmu York Nobel ju v počte 260 kusov v rokoch 1958-1961 vyrobila spoločnosť Lea Francis. Licenčná produkcia prekvitala tiež v Grécku, Chile a Indii.
Silný hospodársky vzostup Nemeckej spolkovej republiky sa podpísal pod definitívny prepad záujmu obyvateľstva o miniautomobily. Trojkolky Fuldamobil sú dnes nesmierne cenné a jedinečné. Je len na škodu, že v automobilovom modelárstve ostali trochu nepovšimnuté.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.