modifikovanou prednou, zadnou a bočnou časťou karosérie. Otvory na vstup chladiaceho vzduchu v prednom nárazníku boli podstatne zväčšené a maska chladiča je teraz čierna. Sériovo montované hmlové reflektory sú teraz hranaté, zatiaľ čo doteraz mali okrúhly tvar. Ochranné bočné lišty karosérie majú tiež nový tvar. Novinkou na zadnej časti vozidla je plastová lišta na dolnej hrane zadných dverí. Všetky varianty modelu 2005 jazdia na nových ráfikoch z ľahkej zliatiny. Zmodernizovaný bol aj interiér vozidla. Všetky verzie Terracanu majú prístroje s bielym pozadím, výškovo prestaviteľnú strednú opierku s dvomi odkladacími priečinkami, ďalší držiak na nápoje v zadnej časti a tretiu zásuvku na 12 V, ktorú môžu využívať cestujúci na zadných sedadlách. Nezmenená ostala hnacia sústava vozidla. Na pohon modelu Terracan slúži 2,9-litrový turbodieselový motor, vystrojený moderným vstrekovacím systémom common rail. Výkon tohto motora bol už na jar zvýšený na 120 kW. Najvyšší krútiaci moment (345 Nm) dosahuje motor pri 1 750 ot/min. Celková priemerná normovaná spotreba motora je 8,7 l/100 km. Motor poháňa zadné kolesá prostredníctvom päťstupňovej manuálnej alebo štvorstupňovej automatickej prevodovky. Pri jazde v teréne možno elektricky zapnúť pohon všetkých štyroch kolies a prípadne aj redukciu. Terracan dosahuje maximálnu rýchlosť 172 km/h a môže ťahať príves hmotnosti až 3,5 tony. V súvislosti s úpravami karosérie sa nepatrne zmenili vonkajšie rozmery vozidla. Terracan pre modelový rok 2005 je dlhý presne 4,7 metra a jeho výška (vrátane základného strešného nosiča) je 1,84 metra.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.