Americká televízna hviezda Oprah Winfreyová odštartovala novú sezónu vysielania svojej show skutočne originálne
Firma General Motors, ktorá vozidlá do programu venovala, si od tohto reklamného ťahu sľubuje finančný prínos. Show Oprah Winfreyovej sleduje každý týždeň zhruba 30 miliónov Američanov a je veľmi populárna aj v zahraničí. Na úvod novej 19. vysielacej sezóny si Oprah pozvala na pódium 11 diváčok a prekvapila ich novým autom. Potom rozdala aj zvyšnému publiku darčekové škatuľky so slovami, že sa v nich ukrýva kľúč od 12. auta. Po narátaní do troch všetky diváčky otvorili škatuľky v rovnakom okamihu - za nadšených výkrikov nových majiteliek áut. Podľa General Motors hodnota automobilov sa vyrovná čiastke, ktorú by ich stálo odvysielanie 50 televíznych reklám. A navyše, takto nepriamo získali pre propagáciu svojich výrobkov takú slávnu osobnosť ako Oprah Winfeyovú, ktorá bežne v reklamách neúčinkuje.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.