Základný 2,7-litrový šesťvalcový motor má teraz najvyšší výkon 176 kW, čo je o 8 kW viac, ako bol výkon doterajšieho motora. Inovovaným motorom poháňaný Boxster zrýchli z 0 na 100 km/h za 6,2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 256 km/h. Boxster S bude odteraz poháňaný 3,2-litrovým motorom , ktorého výkon bol zvýšený zo 191 kW na 206 kW. Športovejšia verzia S zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,5 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 268 km/h. Boxster je vystrojený modifikovanou päťstupňovou prevodovkou, verzia S má šesťstupňovú prevodovku. Na želanie a za príplatok môžu byť obe verzie vystrojené osvedčenou päťstupňovou automatickou prevodovkou Tiptronic-S. Priemerná normovaná spotreba Boxstera je 9,6 l/100 km, Boxster S spotrebuje v priemere 1é,4 litra na sto kilometrov. Nový Boxster má mierne upravený podvozok a širší rozchod. Upravená bola aj karoséria, ktorá sa teraz výraznejšie odlišuje od modelu 911. Predná časť sa vyznačuje reflektormi nového tvaru s oddelenými hmlovými svetlami. Pri pohľade zboku vidno zväčšenú plochu okien. Nový Boxster jazdí na väčších kolesách než doterajší model. Základná verzia má 17-palcové kolesá, verzia S sa dodáva s 18-palcovými kolesami. Inovovaný bol aj interiér vozidla, v ktorom sú použité kvalitnejšie materiály. Nový Porsche Boxster je prvým roadsterom na svete, ktorý je vystrojený aj okennými airbagmi, ktoré sú uložené v hornej časti výplne dverí.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.