Prebiehala reklamná kampaň
Druhú dobročinnú lotériu usporiadali v roku 1920, žreby vydali v prospech národnej hygieny. Vydali 250 000 žrebov, jeden stál päť korún. Výtlačná suchá pečať bola nahradená natlačeným štátnym znakom. Žreby vytlačil závod Melantrich Praha, táto tlačiareň sa nevenovala tlači obehových bankoviek. Výťažok z lotérie bol venovaný na výstavbu kúpeľov a podobných zariadení. Čistý výnos prvej až ôsmej lotérie dosiahol skoro 5-milión korún.
V roku 1930 sa predávala 12. štátna dobročinná lotéria. Bola zameraná na rozvoj ústredných orgánov telovýchovy a športu. Najväčší podiel z výnosu lotérie získala Československá obec sokolská pre svoje telovýchovné jednoty. Vyvinuli veľkú propagačnú kampaň, aby sa lepšie predávali. Zásluhou veľkej propagačnej akcie vzrástol počet predaných žrebov na dvojnásobok. Od 12.emisie sa preto zvyšoval počet predaných kusov. Žrebovanie 12.emisie sa presunulo až na 18.december, čo umožnilo v predvianočnom období zvýšiť ich predaj.
Žreby predávali štátne úrady,peňažné ústavy a malé trafiky. Výťažok štátnej dobročinnej lotérie rozdeľovalo ministerstvo financií s dohodou s ostatnými ministerstvami. V dnešnom modernom svete sa s dobročinnými lotériami stretávame iba zriedkavo.K získaniu ďalších hráčov sa rozvíjala veľká reklamná kampaň spojená s predajom. Dochádzalo k veľkej konkurencii medzi predajcami, lebo obchod s losmi prinášal nemalé zisky.
Zákazníci dostávali ako pozornosť jednolistové kalendáre s vyznačeným dátumom žrebovania. Podnikatelia Hron a Smola posielali v priesvitnej obálke s reklamným textom hadiu kožu s lístočkom s číslami žrebov. Iné predajne posielali šupinu z kapra pre šťastie. Veľké predajne a bankové domy dávali pre vätších zákazníkov kožené peňaženky, tušky a ďalšie drobné pozornosti. Zmyslom týchto reklám bolo získať čo najviac stálych hráčov, nalákať nových a zvýšiť počet predaných losov.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.