okruhu neďaleko Barcelony. Od utorka až do soboty tam prebehli prvé zimné testy v priebehu ktorých sa na okruhu vystriedalo osem tímom. Deviaty tím Minardi, zatiaľ testoval na okruhu v Misano a stajňa Eddieho Jordana odsunula začiatok svojich testov na neskôr. Prvé testy znamenali aj premiéry viacerých pilotov u svojho nového zamestnávateľa. Tú prvú si odbili už v utorok (23. 11.) Austrálčan Mark Webber v kokpite tímu Williams. Spolu s ním sa na trati v úvodný deň objavili iba Trulli s toyotou a dvojica testovacích pilotov tímu Ferrari, Luca Badoer a Marc Gené, ktorého príchod k červeným bol ohlásený iba deň predtým. Hlavné testy sa začali v stredu a pokračovali do piatku. V ich priebehu vyslalo osem tímov na trať vždy pätnásť pilotov, keď švajčiarsky tím Sauber testoval iba s jedným autom. Práve streda bola premiérovým dňom v tíme McLaren pre Juana Pabla Montoyu. "Väčšiu časť tímu ešte nepoznám po mene, no ich práca na mňa urobila dojem a už teraz sa teším na prácu, ktorá nás čaká," nechal sa počuť Kolumbijčan, ktorý s autom jazdil až do piatku. Spolu s ním prvé dva dni testoval Alex Wurz a v piatok ho vystriedal Pedro de la Rosa. Montoya sa však už v stredu postaral o najrýchlejší čas celého týždňa (1:14,223) a šéf Ron Dennis neskrýval spokojnosť. "Juan Pablo je síce oficiálne našim pilotom až od januára 2005, no vďaka Frankovi Williamsovi a jeho partnerom, ktorí ho uvoľnili už pre testovaciu sezónu, môžeme začať naplno pracovať už teraz." Williams uvoľnil rovnako aj Ralfa Schumachera, ktorý zasa v stredu debutoval za volantom Toyoty a zajazdil hneď po Montoyovi druhý najrýchlejší čas. Ralf testoval spolu s Trullim až do štvrtka a v piatok a sobotu sa v kokpite Toyoty objavil Ricardo Zonta. A ako sa darilo bývalému zamestnávateľovi Montoyu a Ralfa Schumachera? Tím Williams totiž stále nedoriešil obsadenie druhého miesta a pretože v Barcelone vedľa Webbera testoval Antonio Pizzonia, prikláňa sa odborná verejnosť k názoru, že práve tento Brazílčan dostane ponuku na zmluvu. Williams tvrdo vypoklonkoval bývalého šampióna F3000 a čerstvého majstra série Champ Car, Sebastiena Bourdaisa, nuž a podobne u neho obstál aj David Coulthard, nad ktorým sa pomaly ale isto opona F1 zaťahuje. V hre sú však stále Nick Heidfeld a Anthony Davidson. Definitívne rozhodnutie má padnúť v polovici decembra. Premiéru v novom tíme si v Barcelone odbil aj Fisichella, ktorému v tíme kontroval Franck Montagny. Tím BAR testoval od stredy až do soboty, keď sa za volantom postupne vystriedali Jenson Button, Takuma Sato a Enrico Bernoldi. Nový tím Red Bull Racing testoval na pôvodným modelom jaguar R5 (premenovaným na RD 01) Christiana Kliena, ktorý by mal mať miesto isté aj v novej sezóne a posledného šampióna F3000, Taliana Liuzziho. Testy mal v tíme Red Bull pôvodne absolvovať aj Švéd Wirdheim, no ten stihol odjazdiť iba štyri zavádzacie kolá a keď sa dozvedel, že tím s ním v novej sezóne nepočíta, tak ďalej ani nepokračoval. Poslednou z očakávaných premiér v novom kokpite bola piatková jazda Jacquesa Villeneuva v tíme Sauber. Úvodné dva dni krúžil po trati Felipe Massa a Kanaďan prišiel do Barcelony rovno z Hinwillu, kde mu pripravovali sedačku. Mimochodom, jeho premiérový čas bol v piatok tretí najrýchlejší. K úplnému výpočtu aktivít nám teda zostávajú tímy Ferrari a Minardi. Stajňa z Maranella pracovala najviac a hneď na troch frontoch! V pondelok a utorok začal testy Andrea Bertolini na okruhu vo Vairano, zatiaľ čo Badoer a Gene od utorka krúžili v Barcelone až do piatku. Bertolini sa spolu s druhým testovacím tímom počas stredy presťahoval do materskej továrne vo Fiorano, kde absolvovali ešte ďalšie dva testovacie dni. Tím Minardi si takéto množstvo jázd dovoliť rozhodne nemohol, no zato na trati v Misano vystriedal zasa celkom slušný počet pilotov (a každý za jazdu platil). Najrýchlejším z nich bol Holanďan Christian Albers, ktorý patrí medzi superhviezdy série DTM. Nuž takto voľajako vyzeral pr
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.