potom predal celú výrobnú dielňu svojmu "šialenému" priateľovi Earlovi Muntzovi, šľachticovi prezývanému "Madman Muntz". Tento človek vlastnil rozhlasové a televízne impérium spolu s obrovským majetkom. Jeho posadnutosťou už od detstva boli práve automobily. Kurtis pre nového majiteľa navrhol karosériu dlhšiu o 23 cm a predĺžil rázvor náprav o 80 mm, čím vzniklo štvormiestne, 1700 kg vážiace vozidlo Muntz Jet. Pôvodnú laminátovú karosériu nahradila hliníková. K pohonu slúžil motor Cadillac V8 objemu 5400 cm3. Po presunutí výroby z Kalifornie do Ewanstownu v štáte Illinois sa montovali už len oceľové karosérie a pohonné osemvalcové agregáty Lincoln. Producentom najvyššiu udávanú rýchlosť 128 mph v skutočnosti žiaden model Jet nedosiahol. Od roku 1954 sa Muntz musel potýkať s finančnými problémami, montáž automobilov sa zastavila po zhotovení 394 exemplárov. V súčasnosti vedia svoju existenciu dokázať iba tri dva v USA a jeden v Holandsku.
Vynikajúce vlastnosti, vydarený prúdnicový vzhľad, špičkovo vyladený osemvalec, prvotriedne kvalitné čalúnenie i bezpečnostné prvky tieto vlastnosti charakterizovali značku Muntz, ktorá neostala v zabudnutí vďaka automobilovým nadšencom, modelárom a literatúre.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.