pop-upy než užívatelia Firefoxu. Prieskum realizovala nemecká reklamná spoločnosť Adtech AG.
Počas októbra a novembra tohto roka iba 0,11 percent užívateľov Firefoxu kliklo na reklamu, zatiaľ čo u MSIE to bolo 0,5 percenta. Percentá u MSIE sú však odlišné z pohľadu verzií - od 0,53 percenta pri verzii 5.5 až po 0,44 percenta pri verziách 6.x.
Prieskum bol podľa servera ZDNET realizovaný na tisícke stránok, na ktorých Adtech realizuje svoju reklamu.
Dirk Freytag z Adtech zdôvodnil tento rozdiel predovšetkým integrovaným pop-up blokovačom vo Firefoxe. Užívatelia MSIE majú podobnú možnosť (bez použitia produktov od tretích strán) len v prípade MSIE6 s nainštalovaným Windows XP SP2.
Ďalšou dôležitou skutočnosťou je fakt, že MSIE používajú väčšinou menej technicky zdatní užívatelia, ktorí pop-up reklamu neraz odkliknú v domnení, že ide o systémové dialógové okno.
Autor: erik
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.