vozidielkom Kommissbrot, dostupným väčšine Nemcov. Jednovalcový motor Kommissbrotu so zdvihovým objemom 503 cm3 s výkonom 7,4 kW (10 k) sa štartoval pákou medzi sedadlami. Auto bolo obzvlášť vhodné na zlé cesty a svojmu majiteľovi prinášalo radosť svojou úspornosťou a aj maximálnou dosahovanou rýchlosťou 64 km/h.
V roku 1928 spoločnosť Hanomag nahradila Kommissbrot konvenčnejším modelom so štvorvalcovým motorom zdvihového objemu 745 cm3. Počiatkom tridsiatych rokov sa v ponuke objavili malé modely Garant a Kurier. Súčasne sa na trh dostali ďalšie modely so štvorvalcovými motormi rôzneho objemu. Od roku 1934 sa montoval model Sturm so šesťvalcovým motorom s vrchným ventilovým rozvodom a so zdvihovým objemom 2241 cm3, roku 1937 ho ešte doplnil model Rekord so štvorvalcovým naftovým motorom s objemom 1910 cm3. Začiatkom druhej svetovej vojny, krátko po prerušení výroby automobilov sa Firma Hanomag preorientovala na produkciu techniky pre nemeckú armádu. Po vojne sa ešte postavilo niekoľko exemplárov pod názvom Partner s dvojtaktným trojvalcovým motorom objemu 697 cm3, ale história hannoverskej automobilky sa tým ukončila.
Modely Hanomag z tridsiatych rokov boli zaujímavé aerodynamickými karosériami a limuzína z roku 1939 napriek pomerne slabému agregátu so zdvihovým objemom 1300 cm3 dokázala vyvinúť rýchlosť až 113 km/h.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.