návod, prečo by mali hlasovať práve za túto finalistku a nie za jej konkurentku Michaelu Suríniovú.
Zástupca šéfredaktora Slavomír Klikušovský o tom hovoril ako o vyhranenej reakcii. Suríniová verejne označila denník Nový Čas za bulvár, ktorý nemieni čítať.
A čo si o ovplyvňovaní verejnej mienky myslia finalistky Dievčaťa za milión a zástupcovia televízie JOJ? Je pravda, že s Novým Časom spolupracujú?
Katarína Ivanková: "Je to ovplyvňovanie verejnej mienky. Praktikám bulváru sa však nedá zabrániť." Tvrdí, že zo súťaže takisto odišla pre mediálny tlak.
Lucia Uličná: "Bola to snaha o vyvolanie konfliktu a obom dievčatám ublížila rovnako."
Porotca Fredy Aisy: "Vôbec som ten článok nečítal, bulvár pre mňa neexistuje. Možno to pomohlo sledovanosti, dievčatám však rozhodne nie."
Podľa hovorcu televízie JOJ Ľudovíta Tótha mal na favorizovanie Olasovej denník Nový Čas právo. "Je len na Michaele, či svoju prehru pripíše za vinu negatívnym článkom v tlači a rozhodne sa s niektorým z médií súdiť."
Michaela svoje sklamanie z praktík bulvárnych médií neskrývala ani počas priameho prenosu. "Som šťastná, že som mohla odkázať, čo si myslím," bola jedna z prvých reakcií po skončení súťaže.
Voči Novému Času je odmeraná aj celá jej rodina. "Nefoťte nás, už ste narobili dosť zla," zakričali z hľadiska novinárom a otočili sa objektívom chrbtom.
Ľudovít Tóth ako P. R. riaditeľ & promotion televízie JOJ prínos pre reality šou vďaka bulváru priznáva. Ako odborník uznáva, že bulvár dodáva reality šou punc.
"Určite boli počas súťaže chvíle, keď tlač negatívne zasiahla do života niektorých finalistiek a ich rodín. Tí, ktorí nežijú denne pod tlakom médií, môžu naozaj vnímať každú zmienku v tlači ako stopercentne pravdivú a na základe nej posudzovať ľudí a stav vecí. Médiá však zasahujú do života každej mediálnej hviezdy, a treba byť na to pripravený."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.