model je označený VRSCR Street Rod a od základného modelu sa odlišuje najmä strmšie postavenou prednou vidlicou, čím sa rázvor skrátil na 1 700 mm. Dôsledkom strmšie postavenej prednej vidlice je aj vzpriamenejšia poloha vodiča. Sedlo je vo výške 762 mm nad vozovkou. Motocykel je dlhý 2 445 mm, široký 820 mm a vysoký 1 085 mm. Na pohon motocykla slúži kvapalinou chladený vidlicový dvojvalec Revolution V-Twin. Výkon tohto motora, ktorého zdvihový objem je 1 130 cm3, bol úpravou výfukového potrubia zvýšený na 89 kW pri 8 250 ot/min. Maximálny krútiaci moment motora je 108 Nm pri 7 000 ot/min. Motor je uložený v ráme, ktorý bol vyrobený metódou hydroformingu. Palivová nádrž má objem 18,9 litra. Motocykel jazdí na 10-ramenných ráfikoch z liateho hliníka, na ktorých sú namontované pneumatiky Dunlop ZR. Motocykel je vystrojený štvorpiestikovým brzdami Brembo, pričom vpredu je dvojitý kotúč priemeru 300 mm. Podľa trochu kurióznej americkej kategorizácie motocyklov patrí nový Harley-Davidson VRSCR Street Rod, ktorý sa Spojenom kráľovstve predáva za 10 995 libier, patrí do kategórie roadsterov.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.