Life Projectom.
Z prieskumu ďalej vyplynulo, že MP3 prehrávače či priamo iPody od Apple sú skôr populárnejšie u mužskej populácie - 14 percent z mužov vlastnilo prehrávač v porovnaní s 9 percentami u žien. Prehrávače sú záležitosťou skôr mladších vekových skupín - u osôb do 30 rokov mal podobné zariadenie každý piaty, medzi 30-48 to bolo 14 percent. Prieskum ale nezahrnul mládež do 18 rokov, kde môže byť percento ešte vyššie. Rovnako im dávali väčšiu prednosť užívatelia s broadband pripojením než užívatelia spoliehajúci sa na dial-up.
Prieskum tiež poukázal, že prehrávače si skôr kupovali „tí, čo na to majú. U domácností s príjmom nad 75 000 USD to bola celá štvrtina respondentov, pri príjmoch do 30 000 išlo len o 6 percent.Telefonického prieskumu sa zúčastnilo medzi 13. januárom a 9. februárom 2 201 osôb, pri udávanej štatistickej odchýlke 2 percentá, uvádzajú P2PNet, Tom´s Hardware či BBC.
Autor: erik
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.