odkúpil firmu Jeffery v Kenoshi vo Wisconsine. O rok na to ju premenoval na Nash. Už na jeseň roku 1917 sa objavil šesťvalec s rozvodom OHV, ale v novembri 1920 sa kvôli povojnovej recesii zastavila výroba. Po krátkej prestávke uviedla spoločnosť 2,5-litrový štvorvalec, roku 1922 predstavila model La Fayette, o dva roky nato Mitchel a roku 1925 neúspešný Ajax. Nastal veľký rozmach a už roku 1930 pozostávala ponuka z 32 modelov. Popri GM vykazovala iba automobilka Nash aktívnu bilanciu aj za rok 1932, navyše o dva roky neskôr opustilo fabriku miliónte auto s logom Nash. V roku 1941 sa pracovalo na vývoji vozidiel so samonosnou karosériou. Model 600 s 2,8-litrovým motorom s nízkou spotrebou 7,8 l/100 km prešiel údajne na jedno natankovanie vyše 965 km. Počas vojny sa produkcia orientovala zväčša na letecké motory. Od roku 1946 sa dal kúpiť model Ambassador Suburban Sedan, nápadný drevenými bočnými stenami karosérie. V roku 1950 sa do predaja dostal prvý americký kompaktný automobil: Rambler a zároveň sparťanský model 600 nahradilo luxusné vozidlo Super-Power. Po čase uviedli firmy Healey a Nash spoločný model Nash-Healey, ktorý s upraveným šesťvalcovým motorom montovali do roku 1954. Fúziou splynuli Firmy Nash a Hudson so spoločnosťou American Motors (AM). Výsledkom spojenia sa stal Metropolitan, malý dvojmiestny štvorvalec s neveľmi gracióznou karosériou navyše s krikľavým lakom. Metropolitan sa prestal vyrábať v roku 1964, čím prežil značku a existenciu automobilky Nash. Roku 1955 bol modernizovaný model Ambassador. Onedlho veľmi klesol odbyt trochu zvláštnych vozidiel Nash, až ich napokon vyškrtli z ponuky. Spoločnosť AM začala svoje výrobky predávať pod názvom Rambler. Okrem modelov automobilov Nash a zvlášť metropolitanov, je možné zohnať aj ich porcelánové zmenšeniny v podobe kancelárskych potrieb vytvárajúce dojem bláznivosti.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.