bezmála 25 percent čitateľov na Slovensku. Vyplýva to z výskumu, ktorý v dňoch 8. až 14. marca uskutočnil Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu (OMV SRo). Reprezentatívnej vzorke, 3 409 občanom, bola položená otázka, "ktorý z denníkov ste čítali včera".
Druhým najčítanejším denníkom je Pravda so 14,1 percentami a tretím Sme-Práca s 11,8 percentami, štvrtým denník Šport s 8,6 percentami. Sieť regionálnych denníkov Korzár je aktuálnym zdrojom informácií pre 6,7 percenta a Új Szó 4,8 percenta respondentov. Hospodárske noviny číta 3,9 percenta obyvateľov SR, Národnú obrodu 2,8 percenta a Avízo 2,2 percenta čitateľov. Oproti výskumu v uplynulom období štatisticky významne (o vyše 7 percent) klesol počet tých, ktorí nečítali "včera" žiadny denník.
Nový čas pre ženy sa stal druhým najčítanejším týždenníkom, keďže ho pravidelne číta 20,2 percenta. Život číta 19,1 percenta účastníkov výskumu. Časopis Slovenka má 14,9 percenta, Markíza 14,5, Eurotelevízia 14,4 percenta a Báječná žena 13 percent pravidelných čitateľov. Výskum potvrdil vysoký záujem populácie o regionálne a miestne týždenníky, ktoré si pravidelne prečítalo 35,3 percenta respondentov.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.