tých, ktorí chcú svoj voľný čas tráviť v prírode a športovaním. Od sériového Comba sa verzia Tramp odlišuje zvýšenou svetlosťou podvozku (o 20 mm), ochrannými krytmi priestoru motora a palivovej nádrže, nárazníkom s integrovanými hmlovými svetlami a špeciálnymi pneumatkami, vhodnými aj do terénu. Na pohon vozidla je k dispozícii 1,4-litrový benzínový motor výkonu 66 kW a dva turbodieselové motory (51 kW a 74 kW). Už od začiatku predaja na jeseň bude však k dispozícii aj veľmi úsporný 1,6-litrový motor, spaľujúci zemný plyn (CNG). Do sériového výstroja vozidla patrí klimatizačná sústava a kožou potiahnutý volant. Cyklistov poteší nový nosič bicyklov, ktorý umožňuje po sklopení zadných sedadiel upevniť v inteiéri v zvislej polohe až dva bicykle. Na želanie môže byť Tramp vystrojený zhrnovacou plátenou strechou.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.