Ako informoval člen manažmentu STV Branislav Zahradník, skončila sa s prebytkom 4,5 mil. Sk. Sumu plánuje televízia použiť na financovanie výroby novej pôvodnej slovenskej dokumentárnej tvorby. Všetky náklady na reláciu pokryla STV komerčnými zdrojmi a nepoužila koncesionárske poplatky.
Náklady na výrobu programu, vrátane nákladov na licenciu a na propagáciu boli 100 736 000 Sk. Priame náklady boli 91 889 000 Sk a druhotné, teda interné náklady STV, boli 8 847 000 Sk. Ako Zahradník informoval, za túto čiastku bolo
vyrobených 780 minút záznamov, 450 minút tzv. live-záznamov a 1 150 minút priamych prenosov, spolu takmer 40 hodín hlavného programu Slovensko hľadá SuperStar. V nákladoch sú zahrnuté aj náklady na výrobu programu Slovensko hľadá SuperStar - Magazín.
Komerčné výnosy relácie dosiahli 105 236 000 Sk. Najvyšší podiel na tom majú výnosy z reklamy, a to 45 043 000 Sk. Výnosy z televízneho sponzoringu dosiahli 16 807 000 Sk. Ostatné výnosy boli 42 378 000 Sk. Na výnosoch sa sumou 1 008 000 Sk podieľali aj príjmy z komerčných vystúpení Hviezdnej roty a semifinalistov.
"Na celkovú ekonomickú bilanciu programu Slovensko hľadá SuperStar malo vplyv zákonné obmedzenie povoleného limitu reklamy pre STV na tri percentá z vysielacieho času denne a na maximálne osem minút reklamy v prime-time," skonštatoval Zahradník. Tento limit podľa neho spôsobil, že STV mala takmer celý reklamný priestor okolo relácie vypredaný a nemohla uspokojiť ďalších záujemcov o vysielanie reklamy, čím by sa výnosy STV ešte zvýšili.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.