podujatia im veľa radosti nepriniesli, skôr si museli vypiť z kalicha horkosti. Z kvarteta podujatí sa im do cieľa podarilo doviesť svoje auto iba raz, keď úspešne absolvovali prešovskú rely. Na zostávajúcich troch v Púchove, Košiciach i naposledy vo Vranove predčasne odstúpili.
"S doterajším priebehom sezóny nie som vôbec spokojný, lebo na aute sa vyskytli technické problémy, pre ktoré sme neodjazdili potrebný počet súťažných kilometrov. Nevyšla nám súťaž v Púchove, kde sme skončili pre poruchu poloosi, na rely Košice sme ostali stáť pre snímač otáčok. Obe podujatia boli dostatočne dlhé, kde sa dalo niečo naučiť, avšak my sme iba málo súťažných kilometrov. Nemrzelo by nás to až tak, ak by sme skončili v predposlednej ereske, no ak vypadnete hneď na začiatku tak to, nespokojnosť je o to väčšia," hovorí I. Vlasatý. Smolu mala táto posádka aj počas súťaže vo Vranove, kde po deviatej rýchlostnej skúške pre poruchu prevodovky odstúpili zo súťaže. "Naša jazda sa začínala podobať tomu, čo si predstavujem. Je vidieť zlepšenie hoci sme s týmto autom odjazdili veľmi málo. Ak by som zrátal súťažné kilometre, ktoré sme odjazdili s kitom tak je ich strašne málo, alebo kilometrov ktoré sme dojazdili v rely je málo. Som rád, že sa to postupne zlepšuje. Nejde to však podľa našich predstáv, ale verím, že po ďalších podujatiach sa to už bude približovať tomu, čo by sme chceli s týmto autom dosiahnuť. Vo Vranove sa nám jazdilo veľmi dobre. Mali sme nastavený mäkší podvozok, ktorý mi viac vyhovuje. Snáď aj preto, že sa do toho auta až tak neopieram ako by si to žiadalo. Na druhej strane z autokrosu mi viac vyhovuje mäkší podvozok. V niektorých rýchlostných skúškach sme dosiahli slušné časy. Máme stále čo zlepšovať nielen na zvládnutí auta, ale veľa práce nás čaká aj na zlepšení rozpisu. To že v ňom máme rezervy sa ukázalo aj na časoch v niektorých ereskách vranovskej súťaže," povedal I. Vlasatý.
V priebežnom poradí bola posádka na ôsmom mieste absolútneho poradia a prvá vo svojej triede, avšak technické problémy im nedovolili pokračovať. Nebolo to po prvý raz, čo si technika v ich prípade postavila hlavu. "Auto vyžaduje pravidelnú údržbu a veľa komponentov by sa malo preventívne meniť, ale zatiaľ to auto nepoznáme natoľko, aby sme vedeli odhadnúť čo je potrebné vymeniť a čo nie. Verím, že spoľahlivosť auta sa bude zlepšovať a vychytáme muchy, alebo nie je nové. Tým že nie je nové tak niektoré diely sú unavené. Musíme prísť na to čo môžeme nechať staršie a čo nové. Finančné prostriedky nám nedovoľujú kupovať náhradné diely tak ako by sme si predstavovali. Samotná trať sa mi páčila a niektoré rýchlostné skúšky mali trocha okruhový charakter. Veľmi veľké výhrady by som mal v ereske Cabov, kde boli retardéry tak uložené, že niektoré sa nedali vykľučkovať ani bicyklom a nie to súťažným autom. Ostatné eresky sa mi páčili boli rýchle a striedali sa rýchle pasáže s pomalšími," povedal na margo súťaže I. Vlasatý.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.