model má označenie Vectra OPC (Opel Performance Center) a jeho srdcom je 2,8-litrový vidlicový šesťvalec, zhotovený z ľahkých hliníkových zliatin. Motor je vystrojený systémom variabilného časovania ventilov prepĺňaný turbodúchadlom. Tento motor má maximálny výkon 188 kW a jeho najvyšší krútiaci moment je 355 Nm. Nová špičková Vectra je vystrojená šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a upravenou brzdovou sústavou, ktorá má vpredu kotúče priemeru 345 mm a vzadu priemeru 292 mm. Vectra OPC je vystrojená podvozkom IDSPlus druhej generácie, ktorý ešte efektívnejšie eliminuje výkyvy karosérie pri prejazde zákrut a brzdení. Navonok sa verzia OPC od bežných modelov Vectra odlišuje novou prednou časťou s veľkými otvormi na vstup chladiaceho vzduchu. Vozidlo jazdí na 18-palcových ráfikoch s exkluzívnym dizajnom OPC. Zadnej časti dominujú dve veľké koncovky výfuku. V interiéri vozidla sú športové sedadlá Recaro, modifikované prístroje a kožou potiahnutý športový volant. Vectra OPC zrýchli z 0 na 100 km/h za menej než sedem sekúnd a dosiahne maximálnu rýchlosť 260 km/h. Nová špičková Vectra príde na trh na jeseň a bude sa dodávať s päťdverovou karosériou so šikmou zadnou časťou a ako kombi Caravan.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.