Korzár logo Korzár

Slovensko lákalo turistov fotografiou Sněžky

Bratislava - Turisti, ktorí chcú vystúpiť na Sněžku, by sa nemali ponáhľať do Česka, ale na Slovensko. Takýto dojem museli nadobudnúť návštevníci

internetovej stránky štátnej Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá sa k nám snaží pritiahnuť čo najviac zahraničných turistov. V snahe o propagáciu Slovenska sa však agentúra trochu sekla - turistov lákala i fotografiou najvyššej českej hory Sněžky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Omyl odhalila redakcia ekonomického týždenníka Trend, ktorá zisťovala, či sa iba niektorá zo slovenských hôr nápadne Sněžke nepodobá. Pätica pracovníkov Krkonošského národného parku sa však jednoznačne zhodla, že na fotografii sa skutočne vypína najznámejšia česká hora.

SkryťVypnúť reklamu

Chybičku neskôr pripustila i slovenská agentúra, ktorá už snímku z internetovej stránky stiahla. Prešľap vraj urobil dodávateľ fotografií, ktorý medzi slovenské hory zamiešal i Sněžku.

Napriek tomu, že slovenská príroda turistov naozaj láka, nie je to prvý raz, čo za krásy Slovenska vydávame krásy iných krajín.

Prvenstvo má v tomto smere agentúra Fedora Flašíka Donar, ktorá počas predvolebnej kampane HZDS vydávala za slovenské švajčiarske hory.

Pomýlila sa už aj Slovenská agentúra pre cestovný ruch, keď nedávno predstavila ako nové logo Slovenska, s ktorým sa má krajina identifikovať v očiach cudzincov, motýľa. O pár týždňov sa však ukázalo, že podobného motýľa používa aj japonská nadácia, ktorá má na starosti propagáciu krajiny vychádzajúceho slnka v zahraničí. Na svetových výstavách sa tak stretnú mininálne dva podobné motýle. Nové logo si podľa marketingovej riaditeľky agentúry Alexandry Očkayovej zvolili aj preto, lebo bývalý symbol - srdce - nič nehovorilo a malo ho veľa krajín.

SkryťVypnúť reklamu

Slovenská agentúra pre cestovný ruch za nové logo zaplatila 250-tisíc korún. Dostala ich reklamná agentúra Rubica Creative, ktorú vybrala bez verejnej súťaže a pracujú pre ňu aj bývalí pracovníci kreatívneho oddelenia televízie Markíza, ktorú v minulosti vlastnil Pavol Rusko. Agentúra, ktorá si vytvorenie nového originálneho loga objednala, spadá pod ministerstvo hospodárstva, ktorému šéfuje Rusko.

Okrem nového loga bude našu krajinu agentúra propagovať aj sloganom, ktorý je inšpirovaný bratislavským: "Malé veľké mesto." Jeho nová podoba znie: "Malá veľká krajina."

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 375
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 930
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 505
  4. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 4 823
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 4 059
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 332
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 751
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 406
  1. Milan Srnka: Virtuálna ceruzka: Konsolidácia a doba kešu
  2. Irena Šimuneková: Čriepky z Anglicka - Old Basing
  3. Vladimír Krátky: Nomen omen, alebo dokedy bude v zdravotníctve cirkus ?
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 4.
  5. Anna Miľanová: Ľudia, myslím, často málokto rozozná čo je naozaj objav, senzácia. Lebo to neviete bez kriku, hádok...
  6. Jozef Varga: Bi FicoSMER....
  7. Lukáš Čelinák: Ekonomické dôsledky zbrojenia: Stimul bez pokroku
  8. Tomáš Vodvářka: Návštěva (povídka na neděli)
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 352
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 403
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 338
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 058
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 110
  6. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 893
  7. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 815
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 620
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Milan Srnka: Virtuálna ceruzka: Konsolidácia a doba kešu
  2. Irena Šimuneková: Čriepky z Anglicka - Old Basing
  3. Vladimír Krátky: Nomen omen, alebo dokedy bude v zdravotníctve cirkus ?
  4. František Kukura: Prekladač politických fráz do ľudskej reči časť 4.
  5. Anna Miľanová: Ľudia, myslím, často málokto rozozná čo je naozaj objav, senzácia. Lebo to neviete bez kriku, hádok...
  6. Jozef Varga: Bi FicoSMER....
  7. Lukáš Čelinák: Ekonomické dôsledky zbrojenia: Stimul bez pokroku
  8. Tomáš Vodvářka: Návštěva (povídka na neděli)
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 352
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 403
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 338
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 058
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 110
  6. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 893
  7. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 815
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 620
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu