1,8-litrovým motorom. Tento motor sa bude naďalej dodávať v dvoch výkonových verziách, pričom výkon slabšej verzie bol zvýšený na 120 kW, výkonnejšia verzia má teraz 140 kW. V súvislosti s nárastom výkonu vzrástol aj maximálny krútiaci moment, a to na 225 Nm resp. na 240 Nm. Napriek zvýšeniu výkonu motora ostala priemerná spotreba na rovnakej úrovni ako doteraz. Audi TT, poháňané slabšou verziou 1,8-litrového motora, zrýchli teraz z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 224 km/h. Výkonnejšia verzia zrýchli z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy a jej maximálna rýchlosť je 234 km/h. Táto verzia môže byť vystrojená aj pohonom všetkých kolies (quattro) a prevodovkou tiptronic. V súvislosti s týmito zmenami sa prestáva vyrábať model s motorom výkonu 165 kW. Modely TT, poháňané 3,2-litrovým vidlicovým šesťvalcom výkonu 184 kW, ostávajú bezo zmeny.
Ako zaujímavosť možno spomenúť, že športové vozidlá Audi TT sa najviac predávajú v Spojenom kráľovstve. Táto popularita tétečiek medzi britskými motoristami prispela k tomu, že predaj modelov TT vzrastie z približne 40 000 kusov v roku 2000 na predpokladaných 78 000 kusov v tomto roku.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.