OSPRAVEDLNENIE DO ŠKOLY DOSTANETE!
To, že ste meškali z objektívnych príčin vám v dopravných spoločnostiach bez problémov potvrdia. Všetky meškania eviduje dispečing a ten ich pravidelne hlási do informačnej kancelárie, takže žiaci si meškanie vymyslieť nemôžu. Ak sa však vyskytne napríklad zimná kalamita alebo havária obmedzujúca premávku, vždy je lepšie, aby si dané meškanie overili samotné školy na príslušných informáciách daného podniku. Vždy je to lepšie ako keď na potvrdenie čaká 200 ľudí a strávia tým celý deň.
* DPMK
Ak spoj mešká viac ako 10 minút, DPMK dá žiakom do školy ospravedlnenie. Stačí, ak budete v daný deň kontaktovať dispečing DPMK alebo odbor riadenia dopravy. Telefónne číslo na dispečing: 055/64 07 431 - 32.
* SAD Košice
Ak je meškanie autobusu viac ako 20 minút, meškanku cestujúcim bezplatne prepravca vydá. Telefónne číslo na informácie je 055/625 16 19.
* Železničná spoločnosť
Poriadok železníc hovorí, že takzvané meškanky dostanete v prípade, ak spoj meškal do príchodzej stanice viac ako 15 minút. S platným cestovným lístkom musíte ísť do informačnej kancelárie v budove stanice, kde vám doklad o meškaní zadarmo vystavia. Telefón do IK: 055/622 37 00.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.