(športovo-úžitkové vozidlo) má permanentný pohon všetkých štyroch kolies. Nový koncepčný automobil Daihatsu je podstatne väčší ako v súčasnosti vyrábaný sériový model Terios. Štúdia D-Compact je postavená na podvozku s rázvorom 2 580 mm, zatiaľ čo Terios má rázvor 2 420 mm. Dĺžka vozidla je 4 075 mm, šírka je 1 745 mm a výška 1 760 mm. Na pohon nove štúdie slúži 1,5-litrový zážihový motor, odvodený od motora, poháňajúceho model Sirion. Motor má štyri ventily na valec a dva vačkové hriadele v hlave valcov a jeho maximálny výkon je 77 kW. Zo štúdie D-Compact bude pravdepodobne vyvinutá sériová verzia, ktorá bude náhradou za model Terios.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.