tejto dnes už svetoznámej firmy. Technickým základom športového prototypu je Ferrari 612 Scaglietti. Zatiaľ čo po technickej stránke nedošlo prakticky k žiadnym zmenám, Giugiaro podstatne modifikoval karosériu modelu Scaglietti. Skrátenej prednej časti dominujú xenónové reflektory, tvoriace zvislé štrbiny. Zadná časť vozidla bola skrátená o sedem centimetrov a dominujú jej štyri veľké svetlá, tvorené svietiacimi diódami. Celková dĺžka vozidla je 481 cm (model Scaglietti je dlhý 490 cm). Zadné veko sa otvára spolu so zadným oknom, čím sa batožinový priestor zväčšil na 270 litrov. Zadné sedadlá možno sklopiť, čím sa objem batožinového priestoru zväčší na 500 litrov a možno v ňom prepravovať predmety dlhé až 140 cm. Mierne bola upravená aj prístrojová doska vozidla. Novinkou sú aj spúšťacie zadné bočné okná, ktoré uľahčujú nastupovanie na zadné sedadlá. Na pohon športového prototypu GG 50 slúži 5,7-litrový vidlicový dvanásťvalec, ktorého maximálny výkon je 397 kW. Zatiaľ nie je známe, či toto vozidlo ostane v jedinom exemplári alebo či sa ich vyrobí viac.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.