prekonaný model 500 Topolino. Fiat po prvý raz použil vzduchom chladený dvojvalcový, vzadu uložený motor so zdvihovým objemom 479 cm3 a s výkonom 9,6 kW (13 k) pri 4000 ot/min, umožňujúci dosiahnuť maximálnu rýchlosť 85 km/h. Už na jeseň toho istého roku, po neoslnivých predajných úspechoch, sa päťstovke zvýšil výkon na 11,1 kW (15 k) a maximálna rýchlosť na 90 km/h. Ďalej pribudli slnečné clony, bočné vetracie okienka, prepínač tlmených svetiel na volante, čalúnené zadné sedadlá a kryty hláv kolies. Popri tom si bolo možné zakúpiť aj lacnejšiu verziu s pôvodnou karosériou, ale už vyšším výkonom. V polovici roku 1958 sa predstavil model 500 Sport so zdvihovým objemom 499 cm3 a výkonom 15,8 kW (21,5 k), maximálnou rýchlosťou 105 km/h a dvojfarebnou karosériou. O dva roky neskôr nasledoval model D 500 s motorom, ako pri verzii Sport, avšak s maximálnou rýchlosťou iba 95 km/h. V marci 1965 sa uviedol model 500 F s dvoma dverami zavesenými vpredu. Verzia Lusso mala vo výbave nárazník s húkačkou, prístrojové vybavenie ako pri Fiate 850 a radiálne pneumatiky. V roku 1972 sa predstavil oficiálny nástupca Fiat 126. Model 500 sa ponúkal naďalej s označením R s výkonom 13,3 kW (18 k), zdvihovým objemom motora 594 cm3 a zjednodušeným vnútorným vybavením. 1. augusta 1975 sa produkcia uzavrela s celkovým počtom 3 427 648 vyrobených kusov. To, že päťstovky boli úspešné, nesmierne obľúbené a populárne je dnes už každému známe.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.