modelom s ešte lepšími výkonmi. Nový model dostal označenie Corolla Compressor a na jeho pohon bude slúžiť prepĺňaný 1,8-litrový štvorvalec VVTL-i. Označenie VVTL-i znamená, že motor je vystrojený systémom variabilného časovania a variabilného zdvihu ventilov. Motor dosahuje maximálny výkon 160 kW pri 8 200 ot/min a jeho najvyšší krútiaci moment je 215 Nm pri 4 000 ot/min. S týmto výkonným motorom, ktorý splňuje normu Euro IV, zrýchli Corolla Compressor z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 230 km/h. V porovnaní s ostanými modelmi Corolla má verzia Compressor o 15 mm nižšie posadenú karosériu a je vystrojená športovými pružinami. Vozidlo jazdí na 17-palcových ráfikoch z ľahkých zliatin, na ktorých sú namontované pneumatiky rozmeru 215/45. Karoséria vozidla sa od ostatných verzií Corolly odlišuje strešným spojlerom, iným zadným nárazníkom a dvojitou koncovkou výfuku. Firma Toyota vyrobí len obmedzený počet vozidiel Corolla Compressor.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.