tešili zbytočne. Pre televíziu Prima to potvrdil koordinátor programu Pavel Zuna.
Veľa sa neočakáva ani od druhej série finalistov, ktorým práve v týchto dňoch vychádzajú albumy. Vydavateľstvo Sony BMG, ktoré má na starosti prípravu debutov, sa k ich predaju vyjadruje veľmi opatrne. "Nehodláme zverejňovať naše predajné ciele u jednotlivých umelcov. Nechceme, aby si mysleli, že niektorému z nich veríme viac a inému menej," povedala Zdena Sellingerová z vydavateľstva Sony BMG. Celkovo ale podľa jej slov očakávajú 35-percentný predaj v porovnaní s prvou sériou.
Fenomenálny prvý ročník uviedol do sveta hudobného šoubiznisu Anetu Langerovú a Sámera Issu. Počas druhého ročníka ale takéto osobnosti chýbali. To sa prejavilo aj v jeho sledovanosti, ktorá bola takmer polovičná.
(SITA)
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.