otvorené."
Súťaž určená stredoškolákom a vysokoškolákom nielen z Košíc, ale z celého východoslovenského regiónu je zameraná na propagáciu regiónu, mesta či miesta na východe republiky.
Cieľom súťaže MOO je zozbierať nápady a podnety na propagáciu nášho regiónu a pritiahnuť turistov zo všetkých kútov sveta. A čo si organizátori kladú za svoj hlavný cieľ? "Ako všetci správni Košičania, aj my si uvedomujeme, že je škoda premrhať obrovský poenciál, ktorým naše mesto disponuje. Naším zámerom je vytvoriť databázu nápadov, ktoré môžu byť využité miestnymi podnikateľmi pri rozvoji cestovného ruchu v Košiciach a takto zvýšiť prílev kapitálu do oblasti Košíc. Študenti majú možnosť prispieť nápadmi z oblasti propagácie a marketingu v cestovnom ruchu, ktoré si doniesli z dovoleniek v zahraničí."
A ako sa do súťaže plnej atraktívnych cien môžete prihlásiť? Stačí, ak ste študent a ste trošku kreatívny. Informácie o prihlásení nájdete na www.kosiceonline.sk.
Táto megasúťaž bude prebiehať v štyroch etapách. Tou prvou a najpodstatnejšou je samotné zbieranie nápadov a prihlasovanie do súťaže. Svoje projekty a nápady študenti mali pôvodne posielať do 15. januára, avšak organizátori nechali súťažiacim väčší priestor na rozmyslenie a prihlášky prijímajú až do 25. januára! Preto by ste mali túto možnosť využiť a niečo parádne vymyslieť. V druhej etape trvajúcej od začiatku februára do 20. apríla bude prihlásené projekty hodnotiť verejnosť na internetovom fóre www.kosiceonline.sk. Tretia etapa je o hodnotení najúspešnejších nápadov odborníkmi z oblasti cestovného ruchu a štvrtá etapa bude prebiehať od 1. mája do 8. mája, čo je vlastne vyhlásenie výsledkov a odovzdávanie cien.
Autor: hud
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.