leteckej dopravy pre všetkých obyvateľov oboch regiónov bude prioritou pre konzorcium TwoOne okamžite po vstupe do oboch spoločností. Garanciou nášho záujmu o rozvoj je vysoký objem investícií a rozsiahly investičný program, ku ktorému sa zaväzujeme. Jeho detaily sprístupníme verejnosti, keď to bude právne možné. Blízkosť oboch letísk nevníma konzorcium TwoOne v žiadnom prípade ako hrozbu pre konkurenčné prostredie; to totiž tvoria pre konečného zákazníka letecké spoločnosti, a nie letiská."
Maroš Sýkora, hovorca J&T (za konzorcium Abertis): "Hoci nám neprináleží komentovať rozhodnutie ministra dopravy, veríme, že vláda bude postupovať v zmysle svojho uznesenia a vyberie uchádzača, ktorému nejde o utlmenie konkurencie, ale o dlhodobý rozvoj leteckej dopravy na Slovensku."
Johann Frank, riaditeľ spoločnosti Airport Consulting Vienna (za konzorcium ISAP): "Sme veľmi sklamaní a zarmútení rozhodnutím pána ministra. Nevieme presne, ako prišiel k tomuto rozhodnutiu. Myslím, že si nedal dosť času na to, aby starostlivo vyhodnotil ponuky. Netransparentne podľa nás počas súťaže vystupoval aj privatizačný poradca (konzorcium vedené rakúskou Meinl Bank, pozn. red.), pri ktorom máme podozrenie z konfliktu záujmov."
Autor: dj
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.