ženevskom autosalóne. Modernizovaná Ibiza sa vyznačuje pozmeneným predným a zadným nárazníkom a jej vzhľad sa priblížil vzhľadu modelov Leon, Altea a Toledo. Minimálny priemer ráfikov, na ktorých môže nová Ibiza jazdiť, bol zväčšený zo 4 na 15 palcov. Výrazne bola zmenená predná časť športovej verzie FR, ktorá jazdí na 17-palcových ráfikoch z ľahkých zliatin. Sortiment motorov, ktorými môže byť Ibiza poháňaná, ostáva nezmenený. Tento sortiment zahrnuje päť zážihových a päť vznetových motorov. Spomedzi vznetových motorov má najvyšší výkon 1,9-litrový turbodieselový motor, ktorý vyvíja 118 kW pri 3 750 ot/mi. Sortiment zážihových motorov siaha od 1,2-litrového trojvalca výkonu 47 kW (tento motor poháňa aj Škodu Fabia) po 1,8-litrový 20-ventilový motor s maximálnym výkonom 132 kW. Podrobnejšie údaje o novej Ibize budú zverejnené až pri jej predstavení na autosalóne v Ženeve.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.