vozidla si vzali vzor z klasických vozidiel Imperial, ktoré sa vyrábali v 30. a 50. rokoch minulého storočia, a z niektorých starších koncepčných vozidiel (d´Elegance a Firepower). Svojimi pomerne hranatými tvarmi pripomína štúdia Imperial vozidlá Rolls-Royce. Prednej časti vozidla dominuje markantná mriežka chladiča, podobná mriežke typu 300C. Imperial je postavený na podvozku s rázvorom 312 cm a je o 43 cm dlhší ako model 300C. Celková dĺžka vozidla je 5 439 mm. Vozidlo nemá stredný stĺpik a jeho zadné dvere sa otvárajú do protismeru, čo uľahčuje nastupovanie na zadné sedadlá. V luxusne zariadenom interiéri sa uplatnila koža a ozdobné prvky zo vzácneho dreva. Na pohon vozidla slúži 5,7-litrový vidlicový osemvalec, ktorého maximálny výkon je 250 kW. Motor poháňa zadné kolesá prostredníctvom päťstupňovej automatickej prevodovky. Odborníci odhadujú, že Chrysler Imperial zrýchli z 0 na 100 km/h za približne 5,5 sekundy a že jeho maximálna rýchlosť je okolo 257 km/h. Zatiaľ nič nie je známe o tom, či firma Chrysler plánuje sériovú výrobu tohto vozidla.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.