poskytol organizačnému výboru olympiády a výpravám športovcov z celého sveta niekoľko sto vozidiel rôznych typov. Medzi reklamné aktivity, ktoré firma Fiat pripravila v súvislosti s terajšou zimnou olympiádou, patrí aj unikátna internetová súťaž, ktorú talianska automobilka pripravila v spolupráci so spoločnosťou Google. Úloha súťažiacich je pomerne jednoduchá: treba sa pokúsiť nájsť niektorú z piatich cien, ktoré sú virtuálne uložené pod snehom v okolí Turína a v celom olympijskom areáli. Cenami sú štyri kompaktné vozidlá Fiat Sedici s pohonom všetkých kolies a špeciálna "vstupenka", ktorá umožní dvom ľuďom prezrieť si továreň firmy Ferrari v Maranelle a zúčastniť sa s tímom Ferrari na Veľkej cene F1 v Monze. Víťazmi sa stanú tí účastníci súťaže, ktorý tipy o polohe virtuálne skrytých cien budú najbližšie k skutočnosti. Presnú polohu cien zverejní firma Fiat 31. marca, teda v deň ukončenia súťaže.
Všetky podrobnosti o tejto unikátnej súťaži nájdete na internetovej adrese www.sedicicontest.it.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.