CBA montovala pre čínsky trh tiež nemecké automobily BMW radu 3 a 5. V roku 2002 predstavila nové vlastné vozidlo pod značkou Zhonghua. Prvým modelom sa stal sedan Zhonghua 2.0, roku 2003 ho nasledoval typ Zhonghua 2.4. Karosérie navrhol Giugiaro (Ital Design) a pohon zaistili motory Mitsubishi. Automobily Zhonghua sa od roku 2007 majú vo veľkom počte dovážať napríklad do Švajčiarska, kde im už stihli dať prezývku Maov Mercedes. Na švajčiarskom trhu by sa mali predávať za asi 26 000 až 31 000 frankov (650 000 až 775 000 SKK), na nemeckom trhu s cenou 20 000 euro (takmer 800 000 Sk). Aj keď sa podľa vykonaných skúšok asi nedá očakávať zvlášť dobrá kvalita spracovania, či bezpečnosť spojená s iba dvoma airbagmi, cena a výbava zahrňujúca ABS, klimatizáciu, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, elektricky ovládané okná a autorádio s CD prehrávačom je príliš lákavá. Limuzína s rozmermi 4 880x1800x1450 mm ponúka veľký batožinový priestor s objemom 550 l. Poháňajú ju dva zážihové motory s objemom 2,0 a 2,4 litra. Slabší má výkon 95 kW (129 k) a maximálny krútiaci moment 173 Nm, silnejší poskytne 100 kW (136 k) a 200 Nm. So štvorstupňovou prevodovkou (AT) vozidlo jazdilo maximálne rýchlosťou 185 km/h a na stovku zrýchlilo za 14 sekúnd. Ešte menší motor s objemom 1,8 l zavedie automobilka v závislosti od záujmu zákazníkov. Štandardom bude opäť päťstupňová manuálna prevodovka, alternatívou štvorstupňová automatická. Po sedanoch by mala nasledovať kombi verzia a úžitková MPV. Ak vezmeme do úvahy fakt, že už teraz Číňania vyrábajú milióny automobilov ročne, máme sa v Európe na čo tešiť.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.