Ako Aurel podľahol čaru SuperStar(mit)Slovensko hľadá SuperStar 1 svojou mediálnou kampaňou zmietlo aj akademikov. Akadémia populárnej hudby
Redakcia SME
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
Ako Aurel podľahol čaru SuperStar
(mit)
Slovensko hľadá SuperStar 1 svojou mediálnou kampaňou zmietlo aj akademikov. Akadémia populárnej hudby sťaby inštitúcia, ktorá má oceňovať tých najlepších (nie najobľúbenejších - na to je tu Slávik), tiež podľahla čaru SuperStar.
Mnohí z rozhodujúcich akademikov kritizovali pred časom superstaristov slovami: rýchlokvasené hviezdičky, karaoke speváci, či iné výrazy, poukazujúce na to, že sa k svojej sláve dostali ako slepé kura k zrnu. A presne tí akademici nominovali na Aurela a ocenili viac superstaristov ako samotné divácke hlasovanie Slávik.
Aurelácki porotcovia si však aj mimo vyššie uvedenej skutočnosti pripísali na konto jeden čierny bodík. Načo, preboha, vyhlasovali žánrové ocenenia, keď sa o nich diváci nikde nedozvedeli. Nenašli svoje miesto ani v priamom prenose, či v nejakých podtitulkoch. Udelili sa mimo hlavnej haly s účasťou nominovaných a hŕstky novinárov. Načo teda? Aby sme odškodnili tých, ktorí sa aj napriek svojej kvalite na hlavné pódium za celý život nedostanú?
A v zásade ani divákom sa neulahodilo. Cena za najvyššiu predajnosť, ktorá sa ušla Martine Schindlerovej, v sále vyvolala negatívny piskot...
Čo je teda najdôležitejšie? Divácke hlasovanie, počet predaných kusov, či odborný názor akademickej obce? Asi všetko, no nech sa každá anketa drží toho, čo má v názve či podtitule.