automobilka sa pokúša presadiť sa na stále "hustnúcom" trhu exotických superšportových automobilov unikátnym vozidlo, pripomínajúcom monoposty F1. Tramontana nie je však monopost, ale takpovediac "duopost", teda dvojmiestne vozidlo, v ktorom vodič a spolujazdec sedia za sebou. Nosná čas vozidla je zhotovená z uhlíkových kompozitov. Vozidlo Tramontana je dlhé 4 850 mm, široké 2 080 mm a vysoké 1 300 mm. Všetky štyri 18-palcové kolesá vozidla sú nezávisle zavesené. Na všetkých kolesách sú ventilované kotúčové brzdy so šesťpiestikovými strmeňmi. Predné pneumatiky majú rozmer 285/35, zadné 335/30. Motor vozidla je umiestnený pozdĺžne pred zadnou nápravou. O motore sa vie len toľko, že ide o vidlicový dvanásťvalec, ktorého maximálny výkon je 530 kW a najvyšší krútiaci moment je 825 Nm. Motor poháňa zadné kolesá prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Športový automobil Tramontana je koncipovaný ako otvorený roadster, ale priestor pre vodiča a spolujazdca možno zakryť tuhou strieškou. Exotické vozidlo zo Španielska zrýchli z 0 na 100 km/h za štyri sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť vyše 300 km/h.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.