tabuľky s modrými nápismi, oznamujúcimi adresu nového sídla spoločnosti France-Tech, koncesionára francúzskej firmy Peugeot, vo východoslovenskej metropole.
Svoj nový predajno-servisný komplex na Alejovej ulici v Košiciach slávnostne otvorila spoločnosť France-Tech minulý týždeň. Tento komplex sa stal dominantou Alejovej ulice a je postavený v štýle, ktorý francúzska firma Peugeot nazvala Bluebox, čiže modrá kocka.
Modré komplexy Peugeot Bluebox, ktoré sú v celej Európe, poskytujú služby na špičkovej úrovni a splňujú najvyššie štandardy pre predaj a servis automobilov Peugeot. Ako nám povedal Ing. Marek Hajduk, konateľ spoločnosti France-Tech, vhodnú lokalitu na výstavbu komplexu Peugeot Bluebox začali hľadať v roku 2003. Z niekoľkých lokalít padla napokon voľba na Alejovú ulicu, ktorá je dobre dostupná, pričom vybraný pozemok je nad cestou, takže Bluebox je zďaleka viditeľný. S výstavbou nového komplexu sa začalo 1. septembra 2005 a po necelých ôsmich mesiacoch bol komplex uvedený do činnosti. Na slávnostnom otvorení komplexu Peugeot Bluebox spoločnosti France-Tech sa zúčastnil aj Stefano Casadio, generálny riaditeľ spoločnosti Peugeot Slovakia a Ing. Marián Horváth, generálny riaditeľ spoločnosti ICT Auto France (to je materská spoločnosť firmy France-Tech). Pozvaným hosťom vyhrávala kapela PEHA, ktorá získala už štyri ceny Aurel a ktorá sa prepravuje vozidlom Peugeot Boxer.
Na to, aké služby bude poskytovať nový Peugeot Bluebox v Košiciach priaznivcom francúzskej značky so štylizovaným levom na kapote, sme sa opýtali Ing. M. Hajduka. "V našom novom komplexe sa vynasnažíme poskytovať našim zákazníkom čo najkvalitnejšie služby. V tzv. rýchlom servise poskytujeme šesť dní v týždni služby bez objednávania a na počkanie. Ide napríklad o také práce, akými sú výmena pneumatík, výmena olejov, záručné prehliadky, nastavenie geometrie, výmena výfuku i ďalšie práce. V našom klampiarskom servise máme inštalovanú aj veľmi modernú rovnaciu stolicu Blackhook a mechanický servis disponuje najmodernejším zariadeniami na elektronickú diagnostiku motorov a podvozkov. V našej lakovni, v ktorej máme aj kabínu na rýchle sušenie, pracujeme s ekologickými, vodou riediteľným farbami," vysvetľuje Ing. Hajduk. Boli sme zvedaví na to, či by otvorenie nového Peugeot Blueboxu mohlo byť katalyzátorom nárastu predaja vozidiel Peugeot v Košiciach. "Sme hrdí na to, že značka Peugeot bola v roku 2005 podľa počtu predaných vozidiel v Košiciach na druhom mieste, hneď za Škodou. Mimochodom, aj v rámci celého Slovenska sa Peugeot vlani umiestnil na druhom mieste. V minulom roku sme v Košiciach predali ešte v starých priestoroch 406 vozidiel, v tomto roku by sme chceli predať vyše 500 áut. Za veľký úspech považujeme to, že sme sa presadili aj pri predaji vozidiel veľkým firmám. Predpokladáme, že veľký záujem bude o model 307SW v úprave N1, umožňujúcej odpis DPH," hovorí o plánoch svojej firmy Ing. Hajduk.
Firma France-Tech pripravila účastníkom slávnostného otvorenia svojho Peugeot Bluebox-u prekvapenie v podobe novučičkého modelu Peugeot 207, ktorý na Slovensku mohli predtým vidieť len návštevníci bratislavského autosalónu. Na Slovensku vyrábaná dvestosedmička sa začne predávať v júni a určite bude o ňu veľký záujem veď lev na kapote je symbolom moderného dizajnu, pohodlia, vynikajúcich jazdných vlastností, vysokej kvality a dlhej životnosti.
Autor: som
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.