aj do Európy či Ázie. Jednoznačne stavil na perfektný dizajn, a čo bežného pozorovateľa na prvý pohľad neuchváti, aj na dodržiavanie až nadštandardný prístup k environmentálnym požiadavkám spĺňajúcim náročné požiadavky normy Euro II a Euro III. V plnej miere využíva obnoviteľné materiály, experimentuje s elektrickými hybridnými pohonmi, zredukovala sa produkcia odpadových olejov aj výfukových exhalátov. Pri konštrukcii motora sa uplatňujú hliníkové konštrukčné prvky licenčného systému Cobolt. Pod ladným a nápadným vzhľadom autobusov s mimoriadne nízkou hmotnosťou sa ukrýva vysoká úroveň bezpečnosti cestujúcich a samozrejme aj vodiča. Budúci zákazník si môže navrhnúť autobus podľa vlastných predstáv. Vyberá si napríklad počet sedadiel, výkon motora (voľba praktická pre budúce využitie autobusu na rovinatých terénoch, alebo v horských oblastiach), klimatizáciu, vnútorný vzhľad atď. Ak sa k celkovému dojmu pripočíta vysoká odolnosť nielen voči korózii, životnosť a dobrá servisná sieť, môže si autobusy Designline vybrať možno aj neďaleké európske mesto na dotváranie vlastného "imidžu". Výrobné skúsenosti závodu s päťdesiatročnými skúsenosťami a 2500 postavenými autobusmi môžu priniesť na svetový trh ešte nejedno prekvapenie. Pravdepodobne ešte na dlho sa našinec bude môcť tešiť najviac s modelov autobusov Designline.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.