(Formula) časom 4:51,428. Ďalšími stali Jaroslav Homola (A-skupina) na Citroëne časom 5:32,138, Peter Jureňa (N-skupina) na Mitsubishi Lancer EVO VII (5:34,385) a Marek Ďurovkin (E1) na Audi Super ST (5:28,399).
V druhý súťažný na trati dlhej 6550 m s 27 zákrutami a prevýšením 375 m sa absolútnym víťazom stal Juraj Sládečka z tímu Incar Motorsport Team na vozidle Lola F3000 Zytec časom 4:52,739.
O vzruch sa postaral absolútne najrýchlejší jazdec zo soboty Vladimír Friedl (Pro Racing) na Dallare F393. V prvej jazde mal hrozivo vyzerajúcu haváriu, po ktorej zostal na trati prevrátený hore kolesami, našťastie sa mu nič nestalo a poškodilo sa len vozidlo.
V skupine N zopakoval víťazstvo Peter Jureňa (Matador Motorsport) na vozidle Mitsubishi Lancer EVO VII časom 5:41,635, pričom si medzi N-kami upevnil svoje vedúce postavenie so 140 bodmi. V A-skupine dominoval Jaroslav Homola (Team Citroën Slovakia) časom 5:27,261 a v E1 mal najrýchlejší čas 5:11,588 Rakúšan Herbert Pregartner na Porsche 911 Turbo.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.