zasa sťahujeme na maďarský Hungaroring. Dva úplne odlišné podujatia, ktoré však môžu mnoho napovedať o ďalšom vývoji sezóny. Po prelome v Indianapolis potvrdil Michael Schumacher a jeho tím svoju formu aj na domácej pôde Renaultu a Michelinu a oprávnene sa preto očakáva, že svoj hon na Fernanda Alonsa poženie ďalej aj v nasledujúcich pretekoch, ktoré mu mimochodom vždy sedeli. Ak by sa mu to podarilo, tak by v tíme Renault asi začali ťažké časy. Naviac ak Fernando znova prileje do ohňa svoje "... mne sa nedostáva taká podpora v tíme, akú dostáva Schumacher vo Ferrari..,." tak by to mohlo nabrať ešte zaujímavejší rozmer. Zo zákulisia pritom presiakli správy, že Renault sa už nejaký čas usiluje prehovoriť Kimi Räikkonena, aby nahradil odchádzajúceho Alonsa. Ktovie, možno tímy už vedia to, čo my vedieť ešte nemôžeme a práve to môže napokon zohrať dôležitú úlohu v boji o titul. Samozrejme, že teraz iba špekulujeme, ale jeden nikdy nevie. Alonso síce stále verí, že titul má dobre rozbehnutý, no faktom je, že vlani pri súboji s poruchovým McLarenom stačilo Renaultu iba dochádzať do cieľa. V konfrontácii s Ferrari je však situácia úplne odlišná. Ak chce Renault svoj titul obhájiť, tak musí Ferrari porážať! Žiaľ, teraz to však vyzerá úplne opačne. "Víťazstvo v Nemecku by bolo cennejšie hlavne z psychologického hľadiska," trúfa si stále Fernando Alonso. Vedenie tímu je však realistickejšie. "Ferrari nie je McLaren," opakuje Pat Symmonds. Ten si je veľmi dobre vedomý toho, že obidva tímy sú v súčasnej dobe výkonnostne relatívne veľmi blízko a viacej ako inokedy sú jazýčkom na váhach práve pneumatiky. A ktoré sa budú lepšie správať v nadchádzajúcich zpretekoch?
Počas nasledujúceho víkendu teda pokračuje šampionát závodom na nemeckom Hockenheime, ktorý má po prestavbe v roku 2002 nový charakter. Nová trať meria 4574 metrov a piloti ju absolvujú 67-krát, čo predstavuje 306,5 kilometra. Vlani bol síce najrýchlejší Räikkonen, no na víťazstvo to nestačilo a v cieli bol prvý Alonso. V posledných rokoch však stále v párnych rokoch na tejto trati víťazil tím Ferrari a z čisto štatistického hľadiska by tomu malo byť tak aj tentoraz, v párnom roku 2006. Náročná trať, ktorá sa jazdí s vysokým prítlakom sa zvyčajne ide na dve alebo tri zastávky. Ktorá stratégia bude úspešnejšia nám však ukáže až nedeľa. Vypredaný autodrom bude znova držať palce Schumacherovcom, no nezabúdajme, že doma je aj Mercedes a tiež BMW a tak ukázať sa budú chcieť aj tieto tímy. Naviac v nemeckom Kolíne má centrálu aj Toyota a tak to môže byť nakoniec celkom pestré. Na záver si teda ešte pripomeňme, že Schumacher (79) stráca na Alonsa (96) sedemnásť bodov a zaujímavé to začína byť aj v konfrontácii tímových dvoják medzi Massom (42) a Fisichellom (46), ku ktorým sa zaplietol aj Räikkonen (43). Nechajme sa prekvapiť, ako sa výrazne sa spomínané hodnoty zmenia po nadchádzajúcom víkende.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.