Korzár logo Korzár

Rozhodnú znova pneumatiky

Pred letnou prestávkou čakajú na formulu jeden ešte dve podujatia tesne po sebe. Tým prvým je nedeľňajšie na nemeckom Hockenheime a hneď po ňom sa

zasa sťahujeme na maďarský Hungaroring. Dva úplne odlišné podujatia, ktoré však môžu mnoho napovedať o ďalšom vývoji sezóny. Po prelome v Indianapolis potvrdil Michael Schumacher a jeho tím svoju formu aj na domácej pôde Renaultu a Michelinu a oprávnene sa preto očakáva, že svoj hon na Fernanda Alonsa poženie ďalej aj v nasledujúcich pretekoch, ktoré mu mimochodom vždy sedeli. Ak by sa mu to podarilo, tak by v tíme Renault asi začali ťažké časy. Naviac ak Fernando znova prileje do ohňa svoje "... mne sa nedostáva taká podpora v tíme, akú dostáva Schumacher vo Ferrari..,." tak by to mohlo nabrať ešte zaujímavejší rozmer. Zo zákulisia pritom presiakli správy, že Renault sa už nejaký čas usiluje prehovoriť Kimi Räikkonena, aby nahradil odchádzajúceho Alonsa. Ktovie, možno tímy už vedia to, čo my vedieť ešte nemôžeme a práve to môže napokon zohrať dôležitú úlohu v boji o titul. Samozrejme, že teraz iba špekulujeme, ale jeden nikdy nevie. Alonso síce stále verí, že titul má dobre rozbehnutý, no faktom je, že vlani pri súboji s poruchovým McLarenom stačilo Renaultu iba dochádzať do cieľa. V konfrontácii s Ferrari je však situácia úplne odlišná. Ak chce Renault svoj titul obhájiť, tak musí Ferrari porážať! Žiaľ, teraz to však vyzerá úplne opačne. "Víťazstvo v Nemecku by bolo cennejšie hlavne z psychologického hľadiska," trúfa si stále Fernando Alonso. Vedenie tímu je však realistickejšie. "Ferrari nie je McLaren," opakuje Pat Symmonds. Ten si je veľmi dobre vedomý toho, že obidva tímy sú v súčasnej dobe výkonnostne relatívne veľmi blízko a viacej ako inokedy sú jazýčkom na váhach práve pneumatiky. A ktoré sa budú lepšie správať v nadchádzajúcich zpretekoch?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Počas nasledujúceho víkendu teda pokračuje šampionát závodom na nemeckom Hockenheime, ktorý má po prestavbe v roku 2002 nový charakter. Nová trať meria 4574 metrov a piloti ju absolvujú 67-krát, čo predstavuje 306,5 kilometra. Vlani bol síce najrýchlejší Räikkonen, no na víťazstvo to nestačilo a v cieli bol prvý Alonso. V posledných rokoch však stále v párnych rokoch na tejto trati víťazil tím Ferrari a z čisto štatistického hľadiska by tomu malo byť tak aj tentoraz, v párnom roku 2006. Náročná trať, ktorá sa jazdí s vysokým prítlakom sa zvyčajne ide na dve alebo tri zastávky. Ktorá stratégia bude úspešnejšia nám však ukáže až nedeľa. Vypredaný autodrom bude znova držať palce Schumacherovcom, no nezabúdajme, že doma je aj Mercedes a tiež BMW a tak ukázať sa budú chcieť aj tieto tímy. Naviac v nemeckom Kolíne má centrálu aj Toyota a tak to môže byť nakoniec celkom pestré. Na záver si teda ešte pripomeňme, že Schumacher (79) stráca na Alonsa (96) sedemnásť bodov a zaujímavé to začína byť aj v konfrontácii tímových dvoják medzi Massom (42) a Fisichellom (46), ku ktorým sa zaplietol aj Räikkonen (43). Nechajme sa prekvapiť, ako sa výrazne sa spomínané hodnoty zmenia po nadchádzajúcom víkende.

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  2. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  5. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  6. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 991
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 149
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 240
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 505
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 128
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 263
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 120
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 1 779
  1. Zoltan Bardos: Veľvyslanectvo v zajatí Červených Khmérov
  2. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXI
  3. Ivan Čáni: Som inteligentná, krásna a úspešná dáma. A aj slobodná matka.
  4. Anton Kaiser: Výstava obrazov Dominika Malého
  5. Roland Vizner: Zľava 20%! Je tento pokles akciových trhov príležitosťou na nákup?
  6. Štefan Šturdzík: 350
  7. Zuza Fialová: Raz táto vláda odíde. Pripravme sa na to, že bude treba tvoriť, nanovo hľadať riešenia, opravovať krajinu aj vzťahy.
  8. Tomáš Mikloško: Svet spojený, no rozdelený
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 372
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 735
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 59 832
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 170
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 464
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 672
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 709
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 623
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Zoltan Bardos: Veľvyslanectvo v zajatí Červených Khmérov
  2. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXI
  3. Ivan Čáni: Som inteligentná, krásna a úspešná dáma. A aj slobodná matka.
  4. Anton Kaiser: Výstava obrazov Dominika Malého
  5. Roland Vizner: Zľava 20%! Je tento pokles akciových trhov príležitosťou na nákup?
  6. Štefan Šturdzík: 350
  7. Zuza Fialová: Raz táto vláda odíde. Pripravme sa na to, že bude treba tvoriť, nanovo hľadať riešenia, opravovať krajinu aj vzťahy.
  8. Tomáš Mikloško: Svet spojený, no rozdelený
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 372
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 78 735
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 59 832
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 170
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 464
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 672
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 7 709
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 623
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu