počítaču, na odpočúvanie užívateľa s následným identifikovaním zvukov na pozadí a zobrazením relevantných reklamných informácií. Google vraj plánuje takúto technológiu zaradiť do svojich produktov, a to v dohľadnom čase.
Odpočúvať by sa mali konkrétne zvuky, zachytené na pozadí - či už hudba, zvonenie telefónu alebo audio z televízneho vysielania. So zvukov sa vytvoria akési "digitálne odtlačky" a podľa databázy na internete sa určí, o čo ide. Zistenia by mohla firma kombinovať so zaznamenávanými hľadanými výrazmi či povedzme dátami z Gmailu.
Google sľubuje, že konverzácie a podobné typy audia nebude môcť zachytiť práve kvôli vytváraniu len odtlačkov priamo na užívateľovom počítači, tie samozrejme nebudú spätne premeniteľné na zvuky. Z jednej sekundy po odstránení šumov a nepodstatných zvukov zostane len drobná informácia, odtlačky zvukov z celého roka tak zaberú len pár gigabajtov, dodala spoločnosť.
Ďalšou informáciou, týkajúcou sa spoločnosti, je pripravované spustenie novej formy inzercie - "click-to-call". Pôjde o linky na VoIP volania cez Skype alebo Google Talk, ktoré môže využiť záujemca o produkt na prebratie detailov s ponúkajúcou spoločnosťou. Ako píše stránka ArsTechnica, u takýchto užívateľov sa predpokladá veľký záujem o produkt, keď im stojí za to kontaktovať predajcu telefonicky. Priamoúmerné tomu by mali byť i ceny za službu.
Autor: erik
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.