predstavenstve tejto firmy je tiež Martin Lengyel. Podľa neho si činnosť firmy možno vysvetliť aj ako kontrolu nad predajom reklamy. "Media2 môže buď plniť alebo neplniť plán predaja. A podľa objemu predaja Media2 závisia reklamné tržby médií v skupine," odpovedal Lengyel na otázku, či by sa prípadné problémy firmy mohli preniesť na médiá. Podľa mediálneho analytika Andreja Školkaya väčšinu inzerentov zaujímajú náklady, predajnosť a čítanosť periodík. Dodal, že sa zriedkavo stáva, že by inzerenti sťahovali inzerciu z morálnych dôvodov.
MT: Media2 zabezpečuje reklamu pre:
- týždenník Slovenka, mesačník Dorka,
- týždenník Star, mesačník La Femme,
- týždenník .týždeň,
- rádio Jemné Melódie.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.