začal pôsobiť v Brne, kde postavil niekoľko pretekárskych vozidiel Mono JK z dielov KdF. Od roku 1949 sa venoval konštrukčným prácam na troch podvozkoch JK Sport. Dva z nich dostali motory BMW (326 a 328) a hliníkovú karosériu kupé, zvyšný sa mohol popýšiť motorom Alfa Romeo a karosériu s otvorenou strechou. Najzaujímavejším dielom Kubinského bol športový automobil JK 2500, ktorého vývoj sa začal sprvu v brnenskej karose roku 1951. Pohľadné dvojdverové dvojmiestne kupé malo motor vpredu. Vzduchom chladený vilicový osemvalec Tatra 603 Sport s rozvodom OHV a objemom 2545 cm3, vŕtaním 75 mm, zdvihom 72 mm a výkonom 103 kW (140 k) pri 6000 ot/min. poháňal zadné kolesá. Radenie zabezpečovala štvorstupňová prevodovka Alfa Romeo. Rázvor vozidla predstavoval 2300 mm, rozchod 1350 mm, vonkajšie rozmery 4050 x 1620 x 1220 mm a hmotnosť 1160 kg. Auto dosahujúce maximálnu rýchlosť 209 km/h malo trúbkový rám, prednú nápravu z vozidla KdF a zadnú typu DeDion so skrútenými tyčami vyrobenú svojpomocne. Vozidlo sa dokončilo roku 1955 a malo ešte motor Alfa Romeo radový šesťvalec DOHC s objemom 2443 cm3 a výkonom 66 kW (90 k) pri 4600 ot/min. Talianský agregát umožňoval, aby kupé jazdilo rýchlosťou 170 km/h. Ešte v tom istom roku ho nahradil motor Tatra 603 s výkonom 55 kW a jediným ventilátorom z nákladiaku Praga V3S. Kvôli nízkemu výkonu ho roku 1956 vystriedal motor Tatra 603 Sport. Podnik Tatra plánoval zmontovať päť vozidiel JK 2500, no zámer sa kvôli obvyklému tvrdeniu o nedostatku finančných prostriedkov neuskutočnil. Pri pohľade na niektorú z mála fotografií JK 2500 možno až zaráža presvedčivý športový dizajn auta, ktorý ničím neodkazuje na československý pôvod. Karosériu z oceľového plechu však vyrobil domáci Jan Heger.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.