Kedy začnú byť reklamy aktuálne?
"Aktuálnosť" billboardov ma občas dokáže vytočiť a som si presvedčená, že nie jedinú. Len totálny ignorant sa minimálne aspoň nepousmeje nad pútačom, pozývajúci verejnosť na akciu, ktorá bude 26. júna 2006! Podobne súčasnosť chýba i niektorým predvolebným billboardom. Komunálne voľby boli predsa začiatkom decembra 2006 a máme február 2007. Starostovia už sedia v kanceláriach, neúspešnym kandidátom vyschli slzy, ktoré zo sklamania vyronili, ale niektoré pútače nás stále pozývajú na voľby a prezentujú uchádzačov o pôsobenie v samospráve.
Človek vie pochopiť, že billboard sa prenajíma, a teda aj zaplatí na istý čas, a ak reklamná spoločnosť nemá novú objednávku, ostane na ňom, aj keď už dávno neaktuálne, to pôvodné. Naozaj to však nikomu nevadí? Tomu sa čudujem. Kedysi, keď som ešte drela lavice obchodnej akadémie, na hodine ekonomiky sme sa učili, že reklama má byť popri pútavosti aj aktuálna. V prípade množstva pútačov v meste, vrátane tých o minulodecembrových komunálnych voľbách, kritérium aktuálnosti dávno zapadlo prachom. Stratia sa teda konečne z billboardov súčasnosti už nezodpovedajúce tváre? Najbližšie nás čakajú až voľby prezidenta. Dúfam, že tí, čo dnes ešte po meste "visia," sa nechcú o post hlavy štátu uchádzať, a preto sa preventívne budú ešte necelé dva roky na nás dennodenne pozerať...
lia
Autor: Konzervatórium Oslavovalo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.