za to. Vozidlo Netík 600 je dvojdverové s kovovou samonosnou karosériou pozoruhodných tvarov uloženou na centrálnej rúre. Dvojtaktný radový dvojvalcový motor Minor II so zdvihovým objemom 616 cmł, vrtaním 70 mm a zdvihom 80 mm, kompresiou 6,0, výkonom 15 kW (20 koní) pri 3500 ot/min sa nachádza vpredu a výkon sa z neho prenáša cez štvorstupňovú prevodovku na predné kolesá. Skutočnou raritou je predná pevná a otáčacia zadná náprava. Riadenie zadných kolies obstaráva lanový prevod. Skutočne úchvatné autíčko do dĺžky meria 4500 mm, má hmotnosť 800 kg a podľa dostupných informácií vie uháňať maximálnou rýchlosťou asi 90 km/h. Mechanické brzdy pôsobia iba na predné kolesá. Lanové riadenie nebolo dosť presvedčivé, jeho využitie v praxi mohlo istotne priniesť veľa prekvapení. Sériová výroba mala prebiehať v Královopolské strojírne v Brne. Ako tomu však už býva zvykom, nič z toho nakoniec nebolo. Úspechom je, že jediný zachovaný exemplár sa zachoval do dnešných dní.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.