obrazovkách, zinkasujú nemalé honoráre, pre Televíziu JOJ robili za "vatikánsku menu".
Od piatku používa jojka pri reklamách a upútavkách nové džingle. Tie majú propagovať ich pripravovaný trhák Celebrity Camp. Hlavnými účinkujúcimi sú hviezdy šoubiznisu, ktoré si vyskúšali pobyt na filipínskych ostrovoch. Za svoje vystupovanie v džingloch však nedostali zaplatené.
"Je to pravda. Počas svojho pobytu na Filipínach, sa účastníci Celebrity Campu nesústreďovali iba na samotnú súťaž, ale museli odvádzať aj prácu navyše. O nakrúcaní džinglov a upútavok sa dozvedeli až priamo na mieste a hoci neradi, museli sa podriadiť. Takže to urobili zadarmo," dozvedeli sme sa v televízii.
Keďže spomínané džingle vlastne propagujú samotnú súťaž, mohli si naše celebritky krútiť hviezdnymi nosmi, ale prácu urobiť museli. Navyše sa ani táto práca nezaobišla bez drobných úrazov. Pri niektorých záberoch sa totiž použil "fígurant" papagáj, ktorý bol taký divý, že pohrýzol niekoľko celebrít.
Ako nás informoval Marián Ďatko z PR oddelenia Televízie JOJ, džingle sa pripravovali na súkromných filipínskych ostrovoch Sangat, Kalapitpit a Malcapuya v sťažených podmienkach, ich samotné nakrúcanie trvalo 3 dni a spracovanie asi dva týždne.
Autor: nov
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.