Markíza odvysielala v nedeľu večer, sa jej síce časť týchto sľubov podarilo naplniť a získala aj vynikajúce čísla sledovanosti, keďže Bailando si pozrelo vyše milióna divákov, avšak obrovskú časť divákov si aj sama odradila neuveriteľným predĺžením a doslova záplavou reklamy.
Program sa mal pôvodne skončiť pätnásť minút pred 23. hodinou. A hoci je divák zvyknutý, že priame prenosy sa zvyknú o niečo pretiahnuť, takmer hodinový sklz Bailanda bol už otravný. Veď tým vlastne "zabil" doslova celý nedeľný večer. Účinkujúci už takmer padali od únavy, pričom vari najviac si odtrpela hosťujúca "estévečkarka" Alena Heribanová. Pretože bola poslednou súťažiacou, na svoj tanec s Košičanom Petrom si musela počkať viac než tri hodiny! No keďže pred televíznymi obrazovkami sedelo obrovské množstvo divákov, televíziu ani len nenapadlo priamy prenos zrýchliť a skrátiť. "Nemalo zmysel to skracovať, pretože keď už investujete do relácie veľa peňazí, chcete ju mať na obrazovke čo najdlhšie, aby mala rating a podiel na trhu čo najväčší," vyjadril sa programový riaditeľ Markízy František Borovský. Navyše, hlavným motívom Bailanda sú životné osudy, a preto ich vraj nechceli uponáhľať. "Chceli sme nechať priestor množstvu emócií a dojmov, ktoré priniesli jednotlivé ľudské príbehy a nečakané stretnutia," vysvetlila Narcis Liptáková z PR oddelenia TV Markíza.
Dojímavé ľudské príbehy síce chytali divákov za srdce a mnohí sa pri nich neubránili slzám, no škoda, že potom prišlo rýchle vytriezvenie v podobe reklamných breakov. Tie boli navyše niekedy až nevhodne zaradené priamo do hodnotenia porotcov. Úplným klincom bola neplánovaná reklamná pauza tesne pred koncom relácie, s ktorou nepočítali ani samotní porotcovia. "Nebudem veľa rozprávať, aby ma neprerušili reklamou," okomentoval to Josef Laufer.
V Záhorskej Bystrici sa však bránia a nemajú pocit, že by bolo množstvo reklamy neadekvátne: "Zodpovedalo presne stanoveným pravidlám. A preto ani od budúcej časti nebudeme nič meniť. Relácia má trvať 2 hodiny a 45 minút, takže ak sa vysielací čas dodrží, nebude tam posledný reklamný break, ako teraz, keď bola relácia dlhšia."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.