uplynulého víkendu si úspešne počínal na autokrose a počas najbližšieho si sadne do kokpitu svojho mitsubishi, aby absolvoval tretie podujatie slovenského šampionátu v rely. Nielen on ale ani mechanici si veľmi počas tohto týždňa i uplynulého neoddýchli, lebo museli pripraviť najskôr buginu a teraz aj mitsubishi. "Na bratislavskú rely sme už viac menej pripravení, ale čo sa týka auta potrebujeme ešte dokončiť a odskúšať svetelnú rampu, lebo závere prvého dňa už absolvujeme za tmy," hovorí I. Vlasatý. Po krátkej pauze sa slovenský šampionát v rely presúva do hlavného mesta, kde počas dvoch dní budú jazdci bojovať s časom i súpermi. Podľa počtu ostrých kilometrov sa zdá byť prvý deň trocha ľahší, avšak na druhej strane sa bude jazdiť mestský okruh, ktorý pretekári nemajú príliš v láske. Oddýchnuť sa nebude dať ani na druhý deň, do ktorého je zaradená povestná Incheba i najdlhšia ereska celej súťaže - Pezinská Baba. Časť trate nebude neznámou pre Vlasatého, ktorý na nej absolvoval niekoľko súťaží zaradených do seriálu pretekov automobilov do vrchu. "Ani jedna rýchlostná skúška nebude jednoduchá, ale domnievam sa, že Pezinská baba môže mať pre nás miernu výhodu, iba v že je dostatočne široká. Mne práve také trate skôr vyhovujú. Z ostatných eresiek poznám len Inchebu, lebo ostatné sú nové a neviem čo nás na nich môže prekvapiť či zaskočiť," prezrádza I. Vlasatý. Zaujímalo nás či si trúfne jazdiť na babe aj na oči, alebo bude počúvať spolujazdca. "V žiadnom prípade by som niečo také neriskoval. Samozrejme, že pôjdeme na rozpis. Na tomto kopci so štartoval už dosť dávno a nepamätám si už ani jednu zákrutu, preto ani náznakom som neuvažoval nad niečím takým ,aby som išiel ako sa hovorí na oči," povedal. V skupine N sa črtá solídna konkurencia, pričom najväčším favoritom bude niekoľko násobný víťaz rely Bratislava Václav Pech. Pre Vlasatého nebude ľahké s top favoritom v enku i absolútneho poradia držať krok, no i napriek tomu nás zaujímali ambície košickej posádky na víkendovej rely. "Každé podujatie je svojim spôsobom náročné a výnimočné. Posádka si nikdy vopred nie je ničím istá, čo sa počas súťaže ju môže čakať na trati, alebo čím ich prekvapí samotná technika. Samozrejme, že naším cieľom je prejsť cieľovou rampou a na trati vydáme zo seba všetko, aby sme dosiahli čo najlepší výsledok i umiestnenie. Zatiaľ si zvykám na nové auto, ale mojím želaním je skončiť v prvej sedmičke absolútneho poradia," netajil ambície I. Vlasatý.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.